Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Uitgebreide DVD collectie te koop

  • Angelo

    Wegens opruiming bied ik diverse (luxe) DVD boxsets en losse DVD's in diverse genres te koop aan. Ik accepteer een net totaalbod, de genoemde prijzen zijn richtprijzen. Bieden mag via e-mail, maar wel geen onzinbiedingen aub!

    Neem contact met me op voor meer informatie!

    Alles is in uitstekende staat, zowel de DVD's alsook de boxsets zelf. Natuurlijk origineel, geen ex-verhuur en (meestal) voorzien van Nederlandse ondertitels.

    - AGATHA CHRISTIE - Poirot 1e serie – PRIJS €10,00

    - Arthur C Clarke / Stanley Kubrick: 2001 & 2010 Space Odyssey Van Stanley Kubrick's hand komt zijn meesterwerk: 2001 in een zeer gelimiteerde oplage boxset ter ere van het ‘werkelijke’ jaar 2001. Dit is een genummerde editie en zeer beperkt uitgebracht. Deze box heeft nummer 058281. De boxset bestaat uit een volledig gereconstrueerde breedbeeldversie, een directe copie van de Video Master, gehaald van de originele 65mm Super Panavision 70 camera-negatief. Daarbij nog een CD met de soundtrack, een verzamelings filmprint (70mm filmbeeld) en een boekwerkje. De film 2010 is het origineel uit de jaren '80 met o.a. Roy Scheider, John Lithgow, Helen Mirren, Bob Balaban, Keir Dullea. – PRIJS €45,00

    - MONTY PYTHON - Personal Best Collection – PRIJS €10,00

    - Steven Spielbergs ‘TAKEN’ boxset met ORIGINELE versie, dus niet de latere ‘verknipte’. Geen Nederlandse ondertitels! – PRIJS €20,00

    - LORD OF THE RINGS: Een zeer complete collectie van Lord Of The Rings films op DVD en memorabilia: * The Fellowship Of The Ring; Special Extended Edition (de meest uitgebreide versie & extra's op 4 DVD's) * The Two Towers; Special Extended Edition (de meest uitgebreide versie & extra's op 4 DVD's) * The Return Of The King; Special Extended Edition (de meest uitgebreide versie & extra's op 4 DVD's) * ‘Gollum’, een DVD in een luxe box met de documentaire ‘Creating Gollum’ (deze werd alleen geleverd bij de speciale boxsets van de Extended Editions) * Howard Shore; ‘Creating The Lord Of The Rings Symphony’ (deze werd alleen geleverd bij de speciale boxsets van de Extended Editions) * De beroemde animatie van Ralph Bakshi (Saul Zaentz production) * De ORIGINELE beeldjes van ‘The Argonath’ uit de officiële SideShow Weta collectie (deze werd alleen geleverd bij de speciale boxsets van de Extended Editions) – PRIJS €100,00

    - ROBIN OF SHERWOOD: Robin Of Sherwood is een Britse serie m.m.v. o.a. Michael Praed, Jason Connery, Nickolas Grace e.a.. Regisseur was Richard Carpenter. Het betreft hier de complete set in een luxe box en de films zijn ‘Digitally Restored’. – PRIJS €40,00

    - HIGHLANDER boxset: * Highlander * Highlander II - The Quickening * Highlander III: The Sorcerer * Highlander IV: Endgame * een Highlander Bonus Disc (met o.a. een speciale versie van ‘Endgame’) – PRIJS €25,00

    - BATMAN boxset: * Batman * Batman Returns * Batman Forever * Batman & Robin – PRIJS €25,00

    - SHERLOCK HOLMES: 1 Boxset en 2 losse DVD's met de volgende films: * Dressed To Kill * The Secret Weapon * The Woman In Green * A Study In Scarlet * Terror By Night * Incident At Victoria Falls * Sherlock Holmes & The Leading Lady. Met o.a. Christopher Lee, Patrick Macnee, Jenny Seagrove, Basil Rathbon, Nigel Bruce, Reginald Owen. – PRIJS €15,00

    - INDIANA JONES: COMPLEET 1 Boxset en 1 gelimiteerde ‘steelbox’ met de volgende films: * Raiders Of The Lost Ark * The Temple Of Doom * The Last Crusade * Kingdom Of The Crystal Skull (gelimiteerde ‘steelbox’ versie met 2 DVD's) * In de boxset zit ook een DVD met zeer veer bonusmateriaal. De films zijn geremastered voor ‘THX Certified’ geluid en beeld! – PRIJS €35,00

    - HORNBLOWER: De complete set van 3 series – PRIJS €20,00

    - FORSYTE SAGA: Meesterlijke uitvoering van deze literaire klassieker. De complete versie uit 2002 van 13 afleveringen op 4 DVD's (totaal meer dan 11 uur). – PRIJS €10,00

    - UPSTAIRS DOWNSTAIRS: De complete serie 1 & 2 + de ontbrekende zwart-wit afleveringen, totaal 6 DVD's. – PRIJS €20,00

    - GHOST IN THE SHELL: Ghost In The Shell & Stand Alone Complex * De eerste film; Ghost In The Shell, in de ORIGINELE versie. Met Nederlandse ondertitels * Stand Alone Complex, 1st GIG (met Engelse en Japanse soundtrack/ondertitels) – PRIJS €45,00

    - CUBE boxset: 4 DVD Special Edition boxset van de cult-klassieker ‘Cube’. Een waar collectors-item voor de liefhebber! – PRIJS €25,00

    - BLADE RUNNER: 5 DVD Complete Collector's Edition, luxe boxset bestaande uit 5 DVD's met de film in diverse versies en een hoop, eerder onuitgebrachte, extra's. Daarbij een boekwerkje en diverse ‘memorabilia’. – PRIJS €25,00

    - DEAD LIKE ME Het complete 1e seizoen van deze serie met een humoristische kijk op het leven NA het leven, van een zgn. ‘Reaper’. – PRIJS €15,00

    - KINGDOM HOSPITAL Het betreft een boxset met daarin de complete serie ‘Kingdom Hospital’. Deze versie is gemaakt door Stephen King. – PRIJS €20,00

    - THE MUMMY * The Mummy * The Mummy Returns * The Scorpion King – PRIJS €25,00

    - THE ORIGINAL MONSTERS COLLECTION: Zeer luxe en zeldzame boxset met daarin de volgende films: * The Wolfman * Dracula * Frankenstein * The Mummy * The Bride Of Frankenstein * The Invisible Man * Phantom Of The Opera * Creature From The Black Lagoon

    Allen de originele versies, niet de latere ‘remakes’. Daarbij op elke DVD heel veel extra's. PLUS een extra DVD met een exclusieve documentaire over Stephen Sommers over zijn film ‘Van Helsing’. – PRIJS €50,00

    - WINSTON CHURCHILL: The Wilderness Years 1929 - 1939; Biografische dramaserie over Churchill tijdens de jaren voor de 2e Wereldoorlog. – PRIJS €10,00

    - diverse BBC detective series: PRIME SUSPECT * Het complete 1e & 2e seizoen – PRIJS €10,00 / SILENT WITNESS * Het complete 1e & 2e seizoen – PRIJS €15,00 / SPOOKS Het complete 1e seizoen van de serie ‘Spooks’, over de Britse geheime dienst, MI5. Het betreft een 3-DVD boxset – PRIJS €10,00 / WAKING THE DEAD 4 Complete afleveringen, in totaal een speelduur van 400 minuten: * Burn-Out * The Blind Bagger * A Simple Sacrifice * Every Breath I Take – PRIJS €10,00

    - DIVERSEN: • Stephen King's: Children Of The Corn 1 • Hellraiser I • Nicci French: Beneath The Skin • Nicci French: The Safe House • A Man Of No Importance • Romance Edition - 2-DVD • Night In The City • Music From Another Room • The Agency • Norah Jones - Live In New Orleans • The Wicker Man • Meet the Parents • Hellboy - 2-DVD • X-Men 1.5 - 2-DVD • X-Men 2 - 2-DVD • Frida • The Bridge Of San Luis Rey • Coco Chanel - 2-DVD • Buster • Kidnapped • Godsend • Antz • Historische miniseries • Hotel Babylon - seizoen 1 • Vincent Price DVD-collectie – PRIJS COMPLEET €45,00

  • veilingshopper.nl

    Schrijf uzelf even in op www.veilingshopper.nl en stuur ons even een e-mail via de site dat u zich heeft ingeschreven, u krijgt dan van mij een gratis zakelijk proefaccount t.w.v. €300.- zonder dat u daarna vast zit aan een contract! U heeft dan de mogelijkheid om zo'n 300 advertenties te plaatsen met link naar een website.

    Zo helpen wij onze nieuwe adverteerders op weg!

    Groetjes,

    Team Veilingshopper.nl

  • Chris van der Linden

    Hallo,

    Ik zag op de advertentie dat u in het bezit bent van de beeldjes van de Argonath van The Lord of the Rings The Fellowship of the Ring zoals deze geleverd werden bij de extended special edition. Nu ben ik al een hele tijd op zoek naar die beeldjes omdat de mijne tijdens de verhuizing vorig jaar nogal wat kneuzingen hebben opgelopen en ik deze wil vervangen.

    Nu is mijn vraag, wilt u mij deze los verkopen en indien u dit wilt wat is dan uw vraagprijs? Kunt u mij deze toesturen of woont u toevallig in het zuiden des lands?

    Ikzelf woon in Heerlen in zuid-limburg dus ik kan ook in de regio komen ophalen.

    Kunt u mij iets laten weten. Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    Chris van der Linden

  • Wim

    Ik zou graag de DVD serie van Kingdom Hospital van je kopen. Hoe kunnen wij dit regelen?

  • John Segers

    Ik heb interesse in the The Kingdom dvd box van spielberg voor 20€. Hoe werkt dat?

    YS,

    JS