Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Concert....

  • Sandra

    Ik ken dat gevoel, van mijn ouders mocht ik in 86 niet omdat ik te jong was (14! tegenwoordig gaan die kids van 9 al naar concerten!!). Gelukkig heb ik ze in 91 wel in Den Haag en Parijs kunnen zien, maar daarna was het heel lang wachten (Roxy gemist), dus twee jaar geleden naar drie concerten in Duitsland geweest om de verloren tijd in te halen en vorig jaar nog naar twee festivals en beide concerten in Oslo. Het wordt wel een beetje te gek allemaal, dus ik ga dit jaar maar naar maximaal 5 concerten (denk ik….aan de andere kant heb ik niet voor niks 20 vakantiedagen bijgekocht).

    Voor een impressie van die concerten (en trouwens ook nog wat Countdown uit de jaren tachtig) zie mijn site: www.a-ha.nl :-)

  • Barbara

    Hoi Linda,

    Ik wil ook graag naar het concert (en ben ook zo lang fan!) maar het is, zeggen ze, uiverkocht!

    Weet je waar ik kaarten zou kunnen vinden?

    Weet je iemand die kaarten over heeft??

    Alvast bedankt!

    Groetjes,

    Barbara.

  • nathan

    Probeer het eens op teletekst pagina 372 (publieke omroep). Zoeken op internet helpt misschien ook nog wel.

    Ik kreeg wel kaarten voor London aangeboden, dus als iemand daar nog belangstelling voor heeft? Zelfs een hotel werd er bij aangeboden. Klik maar op mijn naam als ik je het bericht moet doorsturen.