Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Cover Lifelines

  • Nathan

    Ik vind de cover van Lifelines erg mooi, maar ben wel heel erg benieuwd wat het eigenlijk is/voorstelt. Heeft iemand hier enig idee? Ik kan er niks van in het boekje terugvinden of ergens anders terugvinden. Het lijkt iets van een bouwwerk of zo, maar het lijkt ook wel iets te zijn wat gemanipuleerd is…

  • Linda de R

    Hai Nathan

    Als ik de cover zo zie dan denk ik persoonlijk dat het een tekening is.

    Hij is wel heeeeel gaaf zeg.

    Nu de cd nog op me gemak luisteren….

    Ik heb hem namelijk pas vandaag gekocht toen ik de kaartjes ging halen en die zitten nu veilig bij me auto-papieren. ;)

    Ik wil wel vooraan staan hoor. Ik wil per se Morten in zijn mooie ogen kunnen kijken *zwijmel*

  • monique

    volgens mij is het een gebouw… (toch?)

    enneh…over dat vooraan staan…dan wordt ik je buurvrouw, kunnen we samen kwijlen…zucht

  • Linda de R

    Hahahaha is goed. Daar houd ik je aan…….

    Hoe laat ga jij bij de deuren bivakkeren?

    Ik heb wel ervaring met de concerten van Bryan Adams. Daar gingen we al heel vroeg naar toe. Maar hoe is dat met de concerten van A-HA?

    O dear…….

  • Nathan

    het is een foto, in het boekje staan ‘credits’ voor de hoesfoto. Ik kan er alleen maar niet achter komen wat het is. Ik zie dat het een bouwerk is, maar wat het is en waar het staat…. ?? Het kan een viaduct of aquaduct of brug zijn of een gebouw. Misschien iets van een kunstenaar?

  • monique

    we gaan wel vroeg denk ik…

    ga volgende week ook naar de Simple Minds in Vredenburg…kan ik vast een mooi plekje zoeken en natuurlijk de strategisch beste route…. :-)

  • Linda de R

    Ja dat heb ik later op de dag pas gelezen. Sorry.

    Ik ben ondertussen ook kei-nieuwsgierig geworden wat het nu presies is.

    Ik zou denken een soort van galerij voor een theater.

    Hm, misschien even een mailtje sturen naar de e-mailadres op de website van

    A-HA?

    Of misschien kan je het antwoord vinden als je lid wordt.

    Nou ja, ik ga ook doorzoeken wat het nu presies is. ;)

    Als ik het weet hoor je het.

    Groetjes van Linda

  • *TBP*

    Ik had die vraag al eens eerder gesteld op de mailinglist, maar geen antwoord gekregen. Persoonlijk denk ik dat het een kunstwerk is. Het lijkt namelijk of er platen tegen een geraamte zijn bevestigd en dat zie je niet op die manier bij een gewoon gebouw.

    Desalniettemin heeft een kunstwerk toch ook een betekenis, maar wat die is, is voor mij bij moderne kunst meestal erg ‘blurry’. Ikzelf zie er een grote bek met tanden in, maar dat geeft geloof ik alleen maar aan hoe een ‘twisted mind’ ik heb ;-)

    Misschien hebben ze die foto speciaal geplaatst zodat fans kunnen discusieren wat het in godsnaam voorstelt :-)

    Greetz *TBP* *D

    Nathan schreef:

    >

    > Ik vind de cover van Lifelines erg mooi, maar ben wel heel

    > erg benieuwd wat het eigenlijk is/voorstelt. Heeft iemand

    > hier enig idee? Ik kan er niks van in het boekje terugvinden

    > of ergens anders terugvinden. Het lijkt iets van een bouwwerk

    > of zo, maar het lijkt ook wel iets te zijn wat gemanipuleerd

    > is…

  • Sandra

    In Duitsland twee jaar terug (waar ze bijzonder populair zijn en alle concerten uitverkocht waren) waren wij er steeds rond een uur of 2 ('s middags) en dat was ruim op tijd voor een plekkie vooraan!

  • Sandra

    Ze hebben er in ieder geval een bijzonder gaaf tour t-shirt van gemaakt! Die ga ik zeker eentje kopen in Oslo :-) Zie A-ha.com!!!