Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

promotie

  • monique

    Hallo allemaal,

    wat vinden jullie van de promotie die A-ha krijgen??

    en kunnen wij daar nog wat mee??…ik las dat de Michael Jackson fanclub ook gaat protesteren bij de platenmaatschappij…

    De platenwinkels in Arnhem en omgeving kotsen mij onderhand ook uit, het werkt niet meer om met een onschuldig hoofd binnen te komen om te vragen of ze toevallig de nieuwe cd van A-ha al hebben (lukt niet meer na een keer of tien)

  • Nathan

    De promotie voor a-ha (voor zover daarvan gesproken kan worden) is eigenlijk normaal. Voor artiesten als a-ha wordt geen enorm budget uitgetrokken voor bijvoorbeeld advertenties, radio- en/of tv-commercials. De zogenaamde Free Publicity is het belangrijkste promotiemiddel in zo'n geval en díe is wel goed tot nu toe. Veel media hebben ruchtbaarheid gegeven aan de ‘comeback’ van a-ha en ik vind de verkopen ook nog niet echt tegenvallen.

    Het enige wat er nog gedaan zou kunnen worden is er voor zorgen dat ‘Lifelines’ een soort album van de week of zo wordt. De mensen moeten nu de albumtracks horen.

    Als ik het album draai bij mij in de winkel, zijn er telkens mensen die a-ha herkennen, dus draaien in de winkels en op de radio is nu belangrijk volgens mij.