Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

concerten in het buitenland ?

  • ahajente

    ik ben eigenlijk benieuwd of er veel mensen naar het buitenland gaan voor een aha concert of zijn geweest ? Ik weet wel dat er nog meer maffe fans rond lopen behalve ik maar ben erg nieuwsgierig …..

    zijn er nog meer ? en naar welke concerten ga je dan tijdens de komende tour ?

  • Nathan

    Ik ge naar de Royal Albert :D:D:D maar wel vooral omdat mijn beste vriend ook in London woont. Heb ik gelijk weer een reden om naar hem toe te gaan (of ik die nodig heb… ;) ) en zie ik de ‘world famous’ Royal Albert ook eens in het echt van binnen én van buiten.

  • *TBP*

    Ik ga 8 juni in Oslo en 25 juni in Londen. En natuurlijk 17 juni in Utrecht ;-)

    In Oslo zal ik mijn eerste a-ha concert zien, dus ik ken haast niet wachten :-)

    Greetz *TBP* *D

    ahajente schreef:

    >

    > ik ben eigenlijk benieuwd of er veel mensen naar het

    > buitenland gaan voor een aha concert of zijn geweest ? Ik

    > weet wel dat er nog meer maffe fans rond lopen behalve ik

    > maar ben erg nieuwsgierig …..

    > zijn er nog meer ? en naar welke concerten ga je dan tijdens

    > de komende tour ?

  • Linda de R

    Nee…. ik zou ook wel naar Engeland willen, maar ja, niet genoeg euro's :(

    En ik wil ook heel graag naar Bryan Adams in Duitsland, dus dan is het echt een keizen of delen verhaal. Helaas. Ik ben al blij met me kaartjes voor Utrecht ;)

    Groetjes van Linda

  • Sandra

    Tja, niet A-ha fans vinden mij soms een beetje gek, maar jullie toch niet? In 2000 ben ik naar drie concerten in Duitsland geweest, vorig jaar naar festivals in Stuttgart en Skanderborg en naar beide concerten in Oslo. Dit jaar ga ik weer naar Oslo en natuurlijk naar Utrecht (1 km. van mijn huis *D) en daarna nog naar Brussel en Londen (de Royal Albert Hall kon ik echt niet laten). Ik kan echt niet wachten, nog 11 nachtjes slapen….!