Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

duitse en noorse fanclubs etc

  • ahajente

    Zijn jullie ook lid geweest van de noorse en duitse fanclubs in de jaren 80/90 ? en zijn er ook nog onder ons die lid zijn geweest van de nederlandse fanclub ? En allemaal nog bekend met het verschijnsel fb's ? En buitenlandse penvrienden ? ach ja die goeie oude tijd hihi…..

  • *TBP*

    ahajente schreef:

    >

    > Zijn jullie ook lid geweest van de noorse en duitse fanclubs

    > in de jaren 80/90 ? en zijn er ook nog onder ons die lid zijn

    > geweest van de nederlandse fanclub ? En allemaal nog bekend

    > met het verschijnsel fb's ? En buitenlandse penvrienden ? ach

    > ja die goeie oude tijd hihi…..

    Eeehhh…

    nee… nee… nee… nee… eehh… yep :-D

    Greetz *TBP* *D

  • Linda de R

    Nee, ik was daar toen helemaal niet mee bezig. Ik vond de muziek keigoed en ik verzamelde boekje, posters enz enz van A-Ha en als ik kon kocht ik een bandje van ze maar daar hield het mee op.

    Toen ik A-HA voor het eerst hoorde en zag en ik gek van ze werd was ik net 8 jaar.

    Ik kende om eerlijk te zijn het begrip fan niet en dacht er eigenlijk ook niet echt over na dat ze ook concerten gaven en wat voor horde's fans ze hadden.

    Ze waren voor mij gevoel net zo onbereikbaar als filmsterren enz.

    Klinkt misschien heel raar voor jullie. Ik kan ook niet echt uitleggen wat ze voor mij waren, wat voor gevoel ze me gaven. Toen ze uit elkaar gingen baalde ik wel vreselijk en drong het tot me door dat ik ze nooit meer zou kunnen zien live.

    Toen ik las dat ze weer een cd uitbrachten en dat er meer kwamen was ik ongelovelijk blij en ben ik gelijk naar de winkel gerend.

    Minor earth, major sky vind ik geweldig. Hij is helemaal grijs gedraait bij wijze van spreken. Lifelines vind ik persoonlijk wat minder. Te voorzichtig.

    Maar wel lekker oudewets mooi. ;)

    Groetjes van Linda

  • Nathan

    Zoals je dat uitlegt over “ME|MS” en “Lifelines” is ook hoe ik erover denk. De albums van a-ha waren altijd anders dan de vorige, terwijl “Lifelines” toch behoorlijk voortborduurt op de sound van “ME|MS”. Minder vernieuwend dus. Vooral dat ‘te voorzichtig’ vind ik ook. Van mij mogen ze wel weer wat meer ‘rocken’ zoals op “Scoundrel Days”. “East Of The Sun… ” en “Memorial Beach”.

  • *TBP*

    Er staan op Lifelines wel enige nummers die de oude sound bevatten, maar ik vind er toch aardig wat vernieuwends tussen staan. Maar dat krijg je als je al zolang bezig bent. Ze hebben zoveel muziek geschreven, dat iedereen zijn eigen favorieten heeft en er een ander gevoel bij krijgt.

    Persoonlijk vind ik het ook leuk om te zien dat iedereen naast a-ha een hele verschillende smaak heeft.

    Greetz *TBP* *D

    Nathan schreef:

    >

    > Zoals je dat uitlegt over “ME|MS” en “Lifelines” is ook hoe

    > ik erover denk. De albums van a-ha waren altijd anders dan de

    > vorige, terwijl “Lifelines” toch behoorlijk voortborduurt op

    > de sound van “ME|MS”. Minder vernieuwend dus. Vooral dat 'te

    > voorzichtig' vind ik ook. Van mij mogen ze wel weer wat meer

    > ‘rocken’ zoals op “Scoundrel Days”. “East Of The Sun… ” en

    > “Memorial Beach”.

  • *TBP*

    Ik was wel iets ouder, ongeveer 10 jaar. Maar concerten waren voor mij verboden terrein. Verder was ik een te verlegen en schuchtig huismusje om me met fanclubs en dergelijke bezig te houden.

    Ik draaide hun muziek en kocht alles van a-ha waar ik mijn handen op kon krijgen en wat mijn karige zakgeld mij veroorloofde ;)

    Verder noem ik me pas sinds kort fan. Eigenlijk heeft het woord ‘fan’ voor mij een negatieve bijklank en durfde ik absoluut niet toe te geven dat ik er ook een zou zijn. Na jaren van therapie :+ durf ik nu met trots te zeggen dat ik er eigenlijk altijd een geweest ben :D

    Greetz *TBP* *D

    Linda de R schreef:

    >

    > Nee, ik was daar toen helemaal niet mee bezig. Ik vond de

    > muziek keigoed en ik verzamelde boekje, posters enz enz van

    > A-Ha en als ik kon kocht ik een bandje van ze maar daar hield

    > het mee op.

    > Toen ik A-HA voor het eerst hoorde en zag en ik gek van ze

    > werd was ik net 8 jaar.

    > Ik kende om eerlijk te zijn het begrip fan niet en dacht er

    > eigenlijk ook niet echt over na dat ze ook concerten gaven en

    > wat voor horde's fans ze hadden.

    > Ze waren voor mij gevoel net zo onbereikbaar als filmsterren

    > enz.

    > Klinkt misschien heel raar voor jullie. Ik kan ook niet echt

    > uitleggen wat ze voor mij waren, wat voor gevoel ze me gaven.

    > Toen ze uit elkaar gingen baalde ik wel vreselijk en drong

    > het tot me door dat ik ze nooit meer zou kunnen zien live.

    >

    > Toen ik las dat ze weer een cd uitbrachten en dat er meer

    > kwamen was ik ongelovelijk blij en ben ik gelijk naar de

    > winkel gerend.

    > Minor earth, major sky vind ik geweldig. Hij is helemaal

    > grijs gedraait bij wijze van spreken. Lifelines vind ik

    > persoonlijk wat minder. Te voorzichtig.

    > Maar wel lekker oudewets mooi. ;)

    >

    > Groetjes van Linda

  • Nathan

    Dat laatste is ook leuk ja, misschien leuk als nieuw onderwerp: wat vindt je naast a-ha goede muziek? :):):)

  • monique

    hoe krijg je die smiley met die flitsende tandjes…???

    erg leuk!

  • Nathan

    Kijk bij FAQ, daar staat een hele uitleg over hoe het prikbord werkt en ook hoe je met de zgn. emoticons kunt werken :D:D:D *D*D*D , maar ook :Z of :z

    *D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D Groetjes, Nathan

  • monique

    Bedankt!!