Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Forever Not Yours €4,99

  • Nathan

    Voor degenen die de single nog niet hebben gekocht (zouden ze er zijn? ;) ): bij Free Record Shop is de a-ha single “Forever Not Yours” nu te koop voor slechts €4,99 i.p.v. €6,99!!! Ter informatie verder (waarschijnlijk overbodig): op de single staan ook nog live-uitvoeringen van de a-ha hits “Manhattan Skyline” en “Hunting High And Low” én de demoversie van het nooit uitgebrachte nummer “Differences”.

    Als je wat meer zekerheid wilt hebben, neem dan even het FRS artikelnummer mee naar je Free Record Shop in de buurt: 516473.

  • Linda de R

    Euh juistem. Dat wist ik dus nog niet. Thanks.

    Ben ik nu een slechte fan………..? Hihi

    Ik kijk tegenwoordig niet meer bij de singles. Vind ze vaak het geld niet waard. Maar dit kan je natuurlijk niet laten liggen. Komt goed uit dat ik dit nu leest. Ik wou zo toch even langs de FR.

  • Sandra

    Is het een goed of een slecht teken dat die singles in de aanbieding zijn?!?

  • Nathan

    Het is nog geen afprijzing naar €3,50 of lager, dus dat is een goed teken. Laten we alleen hopen dat het een gunstig effect heeft op de verkopen van de single, want die laten nog wat te wensen over helaas.

  • Linda de R

    Nou ja, de mijne is besteld. Moet nu wachten op een telefoontje :(