Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nederlandse fanclub aha

  • Floor

    Hi!! Weet er iemand of er ook een Nederlandse fanclub van aha is? dat zou te gek zijn he? En of je nog ergens posters ofzo van ze hebt (speciaal van Morten)? een tijd geleden heb ik wel hun eerste tourboek kunnen bemachtigen met heeeeeele mooie foto's en tekeningen (helemaal van Morten)!!! Daar ben ik dus heeel blij mee, maar ik wil ook nog een grote vette poster ofzo van ze!!! groetjes van Floortje

  • Nathan

    Op de volgende link kun je je aanmelden voor de AHANederland fanclub: http://groups.yahoo.com/group/AHAnederland/ Hier wisselt men ervaringen uit en deelt men nieuwtjes en enkele keren per jaar is er een meeting.

    Groetjes, Nathan

  • Linda de R

    Het is een echte aanrader om eens een kijkje te nemen op (grote) platen- en cdbeuzen. Hier worden veel posters, foto's enz voorkocht. Ook van A-HA maar je moet wel even goed zoeken ;) Maar dan heb je ook wat.

    Zo ben ik aan een schitterende foto gekomen van Morten.

  • Floor

    O Dat is een goed idee!! Zou je misschien die gave foto van Morten naar mij toe kunnen mailen? Dan kan ik hem uitprinten en fijn ophangen!! Mijn mailadres is: floorhelwig@hotmail.com

    Alvast onwijs bedankt!! Groetjes van Floor

  • Linda de R

    Ik zal hem trachten op te duiken uit mijn vele rotzooi die er nog steeds staat van mijn verhuizing. Als ik hem gevonden heb zal ik hem hier plaatsen als dat mag van Nathan zodat een ieder die hem hebben wil hem kan saven op zijn haar comp.

    Maar ik beloof niks van wanneer ik hem dan plaatst hoor. Want het is echt even een ramp thuis ;) En ik ben al een jaar geleden verhuist…..

    Groetjes van Linda die niet kan wachten tot 17 juni ;) Dat is echt snel al!!! Aaaaahhhhhaaaaaaaaa

  • Nathan

    Tuurlijk mag je die foto plaatsen :):):) Als jij weet hoe dat moet en als het lukt is dat natuurlijk geen probleem. Om eerlijk te zijn weet ik niet of het hier kan, maar áls het kan, ‘feel free’!!!

  • Sandra

    Eventueel kun je foto's ook op de site van de fanclub bij yahoogroups plaatsen (moet je wel lid zijn). De URL is geloof ik al eerder doorgegeven: http://groups.yahoo.com/group/AHAnederland/

  • Linda de R

    Mmmm ik ben ook al bij clubs van het Net.

    Moet ik wel heel veel wachtwoorden onthouden :D

    Ik zal even kijken. Eerst die foto scannen ;)

  • willem.

    hoi linda,heb zelf maar 2 wachtwoorden 1 voor hotmail en 1 voor de rest.

    Makkelijk.

  • Linda de R

    Ja, die heb ik ook. En wachtwoorden voor het Net en voor de memberdeel van de site van A-HA en nog meer verschillende dingen op de www

    En dan nog voor verschillende dingen op me werk Zucht…….

    Blij dat ik veel dingen heb waar ik wachtwoorden uit kan putten ;)