Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

New single

  • Nathan

    a-ha.com just announced the release of the new single: “Lifelines”. The picture on the cover is another picture of the building in the cover of the album. It seems to be a stadium or something.

    Anyone?

  • melle

    Heel goed, ik vind het het mooiste nummer van de cd, en ik denk dat het hitpotentie heeft, zoals dat heet. Al lijkt het misschien iets teveel of FNY (voor het grote publiek dan) maar dat kan ook een voordeel zijn. Laten we hopen dat het een mooie clip wordt.

    Wat is trouwens jullie interpretatie van de FNY-clip? Mogen ze nou alleen met de ark mee als bordenwassers? En wat betekent dat? Relativeren ze daarmee hun bijdrage aan de Menselijke Cultuur?

  • *TBP*

    Ik zie het meer als dat ze de draak steken met hun eigen VIP-status. En waarschijnlijk willen ze er mee zeggen dat er mensen zijn die veel belangrijkere bijdrage leveren dan zij. Want als het er op aankomt, wat voor vaardigheden zouden dan meer van pas kunnen komen, iemand met genoeg kennis om een nieuwe wereld op te bouwen, of iemand die leuke liedjes kan schrijven? Dus inderdaad mogen ze alleen mee als bordenwassers/wc-schoonmakers, want veel meer kwaliteiten hebben ze niet te bieden.

    Is mijn interpretatie van de clip, niet mijn mening dus :-) Persoonlijk vind ik muziek/kunst ook een belangrijke eigenschap en wie is om te bepalen wie wel of niet op de ark mag. Als er iemand is die vindt te mogen beslissen wie wel of niet waardig genoeg is, dan blijf ik liever hier achter…

    Greetz *TBP* *D

    melle schreef:

    >

    > Heel goed, ik vind het het mooiste nummer van de cd, en ik

    > denk dat het hitpotentie heeft, zoals dat heet. Al lijkt het

    > misschien iets teveel of FNY (voor het grote publiek dan)

    > maar dat kan ook een voordeel zijn. Laten we hopen dat het

    > een mooie clip wordt.

    > Wat is trouwens jullie interpretatie van de FNY-clip? Mogen

    > ze nou alleen met de ark mee als bordenwassers? En wat

    > betekent dat? Relativeren ze daarmee hun bijdrage aan de

    > Menselijke Cultuur?

  • willemieke

    Indeed is it a stadium. It is in Cuba. The building one the covers of FNY and the album is also appearing in the video of FNY

  • nathan

    How do you know, how did you find out? Can I find anything of it on the internet? It looks great on the covers of the ‘Lifelines’ album and single. I was só curious about what it was, but I just couldn't find out…

    Thanks!

  • Willemieke

    It was on the international mailing list of a-ha.com.