Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kaartjes gezocht!!!!!!!!!!

  • Daisy

    Haai,

    Ik baal enorm dat ik niet geweten heb dat A-HA naar Nederland gaat komen voor een concert op 17 juni te Utrecht.

    Jaren geleden stond ik uren lang in de rij met andere A-HA fans te wachten totdat de ticketbalie open zou gaan… de balie ging open en we kregen meteen de teleurstellende mededeling dat A-HA niet naar Nederland zou komen voor een concert. De tranen biggelde over onze wangen…

    Het is er daarna jammer genoeg nooit meer van gekomen.

    Wie o wie heeft nog 2 kaartjes voor mij of kent iemand die er echt vanaf moet en mij een gelukkig mens kan maken?

    Het zou fantastisch zijn om Morten, Magne en Pal een keer live te zien spelen…

    Daisy

  • Nathan

    Radio 2 luisteren dus, want ik krijg net te lezen in mijn e-mail dat ze daar volgende week kaarten gaan weggeven.

    Succes ermee!

    Nathan

  • Daisy

    Haai Nathan,

    Dank voor de tip. Ik ga mijn best doen!

    Daisy

  • Daisy

    Haai Nathan,

    Dank voor de tip. Ik ga mijn best doen!

    Daisy

  • Daisy

    Haai Nathan,

    Dank voor de tip. Ik ga mijn best doen!

    Daisy

  • Claudia

    Van de drie uitzendingen die ik heb gehoord, had geen enkele deelnemer de hitfragmentjes in de juiste volgorde gezet.

    Heeft eigenlijk wel iemand gewonnen, of zit radio 2 nou met nog zo'n 10 kaartjes op voorraad?

    heeft iemand alle uitzendingen gehoord?

    Just wondering.

    Claudia