Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

WOW!!

  • Annemarie

    Zit hier met stomme verbazing naar dit prikbord te kijken….nooit geweten dat er een A-ha.pagina was, laat staan een A-ha-prikbord!!!

    Fijn om te ontdekken dat ik niet de enige A-ha-fan ben hier in Nederland, had echt het idee dat ik een uigestorven ras begon te worden!!!!

    Ben de laatste tijd weer helemaal into A-ha (hoe zou dat nou toch komen?? ;-)), laatst m'n oude A-ha-plakboeken weer es doorgekeken en dat gaf toch wel weer kriebels….gelukkig is het bijna 17 juni!!!

    Zucht….nog 11 nachtjes slapen……….

    Groetjes,

    Annemarie

    P.S. Ben zelf 24 jaar……neem aan 1 van de jongste fans hiero????

  • Astrid

    Ook ik ben er begin deze week pas achter gekomen dat er een a-ha.pagina was. Hartstikke leuk!

    En net als jij dacht ik dat ik de enige fan van a-ha was die er nog in Nederland rond zou lopen. Is gelukkig absoluut niet waar.

    Ook ik ga naar het concert op 17 juni. Heb ze nog nooit live gezien dus ik ben heeeeel benieuwd!!

    Groetjes,

    Astrid

    P.S Ik ben zelf 25.

  • floor

    Hai Annemarie!!

    Ja leuk dat deze site er is he? Ik dacht eerst ook heel lang dat ik de enige a-ha fan was in Nederland, maar gelukkig valt dat dus wel mee!!! Had jij ook altijd dat als je tegen iemand zei dat je fan was van A-ha, dat mensen dan zeiden; “van wie?”of gingen lachen? Dat kan ik dus echt niet uitstaan he? Maar op deze site kunnen wij lekker ongegeneerd (en) veel praten over A-ha!! En in het bijzonder over Morten want die vind ik absoluut de gaafste!!! Je bent trouwens bijna de jongste fan, ik ben 23. Heb je misschien nog wat foto's of andere leuke dingen van a-ha over misschien? Dan zou ik dat wel heel graag van je over willen nemen als dat kan want ik heb bijna niks van ze (qua foto's dan). Ik hoor het wel!! Doei doei!! Groetjes van Floor Annemarie schreef:

    >

    > Zit hier met stomme verbazing naar dit prikbord te

    > kijken….nooit geweten dat er een A-ha.pagina was, laat

    > staan een A-ha-prikbord!!!

    >

    > Fijn om te ontdekken dat ik niet de enige A-ha-fan ben hier

    > in Nederland, had echt het idee dat ik een uigestorven ras

    > begon te worden!!!!

    >

    > Ben de laatste tijd weer helemaal into A-ha (hoe zou dat nou

    > toch komen?? ;-)), laatst m'n oude A-ha-plakboeken weer es

    > doorgekeken en dat gaf toch wel weer kriebels….gelukkig is

    > het bijna 17 juni!!!

    >

    > Zucht….nog 11 nachtjes slapen……….

    >

    > Groetjes,

    > Annemarie

    >

    > P.S. Ben zelf 24 jaar……neem aan 1 van de jongste fans

    > hiero????

  • Annemarie

    Hai Floor!

    Zoals gezegd heb ik plakboeken vol met knipsels en foto's van de heren en dan heb ik het nog niet eens gehad over mijn posterverzameling (zo'n 100 stuks, die ooit allemaal in m'n kamertje aan de muur hebben gehangen…….).

    Zal es kijken of ik wat dubbele dingen heb, maar vrees van niet….

    Je hoort het nog wel van me!

    Groetjes,

    Annemarie

    P.S. nog 1 weekje……..

    Trouwens, ik werd ook altijd uitgelachen als ik zei dat ik fan was van A-ha……maar daar trok ik me lekker niks van aan :-)!