Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wauw!! de nieuwe singel...

  • Linda de R

    is echt goed!! Tranen in mijn ogen en vlinders in mijn buik ;)

    Oftewel ik heb genoten. En ik heb hem nog gratis ook hahaha Goed he?

    Nu heb ik helemaal zin in 17 juni. Nu weet ik helemaal zeker dat de kans groot is dat ik flauw val of ga janken ;)

    Trouwens, ik schaam me diep. Ik vraag aan jullie je voor te stellen en ik heb het zelf nog steeds niet gedaan :( Ik doe het zo snel mogelijk hihi

    Oke? Ik hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen. Me excuses.

    Groetjes van Linda

  • Nathan

    Bedoel je “Lifelines”? En hoezo heb je 'm dan gratis? Je maakt ons nu natuurlijk wel nieuwsgierig Linda!

  • Daisy

    Ik heb gisteren de CD ‘Lifelines“binnen gekregen en na twee keer intensief luisteren vind ik ’em wel errug geweldig. Van sommige songs krijg ik echt rillingen…waaronder ”lifelines" zelf. Heerlijke sounds en toch heel errug A-HA.

    Na lang wikken en wegen heb ik besloten om naar Oberhausen te gaan om A-HA voor het eerst van mijn leven live mee te maken en ik heb er waanzinnig veel zin in!

    Duurt alleen nog een paar maanden.

    Vandaag the BIG day in Oslo….ik ben benieuwd naar de verhalen van mensen die er zijn geweest.

    Daisy

  • Linda de R

    Nee, FNY heb ik het over ;)

    Die had ik in bestelling staan bij de Free Record. En ik maar wachten en op mijn nagels bijten van ergenis. Toen zag ik hem heel ergens anders liggen. Ik blij. Gelijk daar in de zaak even luisteren en een vriendin die bij me was laten luisteren, zij houd van metal vooral. Nou, zij vond hem ook heel mooi hoor. Praatje gemaakt met de verkoper en de eindresultaat was dat ik de singel voor nop mee kreeg :)

    De trillingen liepen en lopen over me rug bij het horen van de livenummers.

    Ik kan niet wachten op de 17e hahaha Ze zijn echt goed live zo te horen!

    Zal je zien: is de eindresultaat dat ik ook als een gek achter hun aan reis om naar concerten te luisteren hihi

    Groetjes van Linda

    ps welke singels hebben ze dan al allemaal uitgebracht?

  • DJ Freez'

    Als we het hebben over het nieuwe album, is FNY tot nogtoe de enige single, maar “Lifelines” wordt zeer binnenkort uitgebracht. Vandaar dat ik nieuwsgierig was, want misscien had je de promo-single van “Lifelines” wel gehad.. :)

  • Linda de R

    Helaas, nee dat niet……… Zou wel mooi zijn geweest ;)

  • *TBP*

    Voor verhalen ben ik nog iets te moe (Eerst uitgebreid slapen), maar het was heel goed. Ik stond bijna vooraan, dus ik heb een hele rits schitterende foto's gemaakt :-)

    Daisy schreef:

    >

    > Ik heb gisteren de CD 'Lifelines"binnen gekregen en na twee

    > keer intensief luisteren vind ik 'em wel errug geweldig. Van

    > sommige songs krijg ik echt rillingen…waaronder “lifelines”

    > zelf. Heerlijke sounds en toch heel errug A-HA.

    >

    > Na lang wikken en wegen heb ik besloten om naar Oberhausen te

    > gaan om A-HA voor het eerst van mijn leven live mee te maken

    > en ik heb er waanzinnig veel zin in!

    > Duurt alleen nog een paar maanden.

    >

    > Vandaag the BIG day in Oslo….ik ben benieuwd naar de

    > verhalen van mensen die er zijn geweest.

    >

    > Daisy

  • Sandra

    En de derde single wordt waarschijnlijk Did Anyone Approach You, te oordelen naar de vele filmcamera's die tijdens dat nummer ingezet werden in Oslo…