Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

concertkaarten te koop

  • Ria

    Hallo mede-fans

    Zodra bekend was dat A-ha weer zou gaan toeren, heb ik gelijk kaarten gekocht voor de voor mij meest bereikbare plaats, namelijk Brussel (ik woon in Groningen). Later werd bekend dat de heren ook Amsterdam aandoen. Nou begrijp je dat ik liever kaarten voor A'dam zou hebben, maar de kaarten voor Brussel zijn niet meer te ruilen.

    Is er iemand die deze (2) kaarten wil overnemen zodat ik kaarten voor A'dam kan kopen? Uiteraard wil ik er geen winst op maken dus voor de gewone kassa-prijs.

    Wie helpt mij uit de brand??

    Groeten: Ria

  • Noeska

    Hoi Ria,

    Voor wanneer zijn die kaarten? En wat is de gewone kassa prijs? EN waar is het concert in Brussel?

    Gr. Noeska

  • Ria

    Hoi Noeska,

    Het concert is in Vorst Nationaal. Geen idee waar het is: ben niet bekend in Brussel. De datum is zondag 13-11 2005 aanvang 20.00 uur.

    Wat de kassa-prijs is, weet ik niet, ik bestel eigenlijk altijd via internet. Ik weet wel dat ze op budgetticket.nl € 75,- (per stuk!!) zijn. Dat snap ik niet, maar goed: er zijn dus mensen die dat er voor betalen.

    Ik heb € 34,- per kaart betaalt en verkoop ze daar dus voor: ik verkoop ze niet voor winst, maar om eerder genoemde reden.

    Groeten: RiaNoeska schreef:

    >

    > Hoi Ria,

    > Voor wanneer zijn die kaarten? En wat is de gewone kassa

    > prijs? EN waar is het concert in Brussel?

    > Gr. Noeska

  • Noeska

    Hoi Ria,

    Helaas kan ik het weekend van de 13e niet, ik heb dan een Gala weekend van mijn oude studentenvereniging. Heel jammer want ik was eigenlijk van plan een weekendje Brussel inclusief A-HA te gaan houden… Nu zal het dan zonder A-HA moeten. Ik hoop voor je dat je de kaarten kwijt kan raken, zou wel heel zonde zijn als dat niet lukt…

    Misschien kan je het proberen op e-bay of marktplaats of zo??

    Succes!!

    Gr. Noeska

  • Ria

    Jammer, maar in elk geval bedankt voor je reactie.

    Als ik de kaarten nietr verkoop, ga ik inderdaad er ook gewoon een weekend Brussel van maken met een vrienden, onze mannen en onze kinderen.

  • kelly trop

    hallo

    ik las op de deze website dat u kaartjes had voor aha in belgie.

    ik ben zeer geinteresseerd in deze, zijn ze nog te koop?

    kan u ma aub zo snel mogelijk iets laten weten dit is mijn emailadres chupachup_6@hotmail.com

    alvast bedankt

    kelly trop