Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

live dvd's

  • Babs

    Ik zat daar net op ebay te kijken en ik zag daar een aantal live dvd's van de heren

    Helaas heb ik alleen live in vallhall in mijn bezit , dus mijn vraag aan jullie is, hebben jullie live concert op dvd, en zou iemand( tegen betaling natuurlijk) dat voor mij kunnen kopieren?

  • Wilmar

    Er zijn er geen behalve Vallhal en de video Live south america! Ik ben gelijk op E-bay gaan kijken. Er wordt er een aangeboden is heel wazig, omdat het nergens te koop is ook niet in Noorwegen. Toch kan het wel correct zijn, want de playlist komt overeen met de uitzending op de Noorse tv. Die hebben een gedeelte van het concert in Forgnerparken uitgezonden. Ik kan daar wel aankomen.

  • Duco

    Hoi babs, ik heb de volgende dvd's:

    1991 live in Chile - opgenomen van TV, goede kwaliteit

    1994 live in South Africa - matig beeld, loopt niet synchroon met geluid (of andersom), maar wel lekker om te luisteren…

    Ik heb net via ebay a-ha live BUENOS AIRES 1991 gekocht, dus dit krijg ik snel binnen. Ben alleen niet zo thuis in het kopiëren van DVD's, maar dat komt wel goed…

  • Duco

    a-ha live BUENOS AIRES 1991 ==> Beste live concert opnamen die ik tot nu toe in mijn bezit heb. A+++++