Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nieuw materiaal

  • marcel

    Op YouTube zijn veel nummers te zien van het concert dat Morten, Mags en Savoy gaven in de RAH. Ze speelden ook twee nieuwe nummers van het nieuwe

    a-ha album. Was mij helemaal niets van bekend, maar het klinkt fantastisch!!! Met name Riding the Crest is fantastisch.

  • Richard Z

    Bedankt Marcel!

    Riding the Crest is echt een fantastish nummer, dat daar nog niet eerder over bericht is hier. Fantastisch, hoop dat het snel wordt uitgebracht, dit is echt ouderwets A-ha.

  • marcel

    Geen dank hoor, hoop dat nog vele anderen er ook van genieten. Ik heb ze veel zien optreden de laatste jaren, maar ze leken hier echt weer in topvorm. Het plezier straalde er weer vanaf. Zou inderdaad mooi zijn als ze dit als single uitbrengen, het is een waanzinnig nummer!!

  • thea

    Hallo

    Ik heb live gezien en het was inderdaad een tegek optreden en het plezier straalde er dan ook van af. Vooral de reactie van het publiek scheen hun goed tedoen.

    Ben dan ook benieuwd hoe het nieuwe album verder gaat klinken. Moest wel ff wennen aan de nieuwe outfit van de heren, strak in pak. Staat niet slecht, maar het is wennen. had ze zo nog niet gezien in de ruim 23 jaar dat ik fan ben. :)

    Thea

  • yvonne

    heb ook de 2 nummers beluisterd, en ik moet zeggen…..AAAAAAAAAAAARGGHHH wanneer komt die nieuwe cd uit!!

    me wanna have !!!! VERY BADLY !!!