Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nieuwe single

  • marcel

    De nieuwe single van a-ha (Foot of the mountain) is vanaf vandaag o.a. te vinden via a-ha.com en uiteraard youtube. En zoals we gewend zijn: het is weer een juweeltje.

  • Sandra A

    Inmiddels heb ik de link ook (zoals je ziet) op de site geplaatst. Helaas loopt ‘ie’ bij mij wel vast, ik hoor alleen de eerste zin die Morten zingt (zal wel komen omdat er heel veel mensen natuurlijk willen luisteren, en mijn PC is niet meer zo nieuw).

    Groetjes,

    Sandra

  • Krista

    Ondertussen heb ik hem ook gehoord en ik vind hem geweldig. :) Het is in ieder geval duidelijk waar coldplay z'n inspiratie vandaan heeft gehaald.

    Met een beetje mazzel worden ze nu ook in ons kikkerlandje meer erkend en hoef ik niet meer uit te leggen wie a-ha ook al weer was en dat ze er nog steeds zijn. haha, als ik dan een cd uitleen zijn ze toch een partij enthousiast. :)

    In ieder geval zit deze single nu nog steeds in m'n hoofd, we could stay on the foot of the mountain, lalala :o)))))

  • mie

    Het schijnt dat je hem vanaf afgelopen maandag ook kunt aanvragen bij verscheidene radiostations in Europa.

  • Richard Z

    Hij klinkt er goed.

    Al is de helft afkomstig van een Magne Furuholmen solo nummer, The longest Night,

    beetje jammer. Het is wel een betere versie in ieder geval.