Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Concertgangers ?

  • Claudia v. T.

    Nog mensen hier die naar a-ha concerten in het Buitenland gaan ?

    Persoonlijk heb ik gisteren besloten op 7 November naar Oslo te gaan, wat de Tour-afsluiting lijkt te zijn.

    Voor Nederland is momenteel nog niks bekend, maar zou eventueel nog kunnen komen.

  • Christel

    Ik hoop op 27 oktober naar Keulen te gaan, kaarten zijn sinds vandaag te verkrijgen op a-ha.com maar daar moet je helaas weer een creditcard voor hebben, heb die dus maar besteld maar kan een paar weken duren voordat ik die binnenheb……hoop dat ik dan nog goeie kaartjes kan krijgen. Zo ja, dan ga ik beslist!!

    Of weet iemand een goede ticketmaster waar je niet perse met creditcard hoeft te betalen? De kaartjes voor Duitsland zullen ook snel bij andere ticketmasters te verkrijgen zijn neem ik aan.

  • Christel

    Leuk dat je naar Oslo gaat trouwens!! Lijkt me heerlijk om ze in Noorwegen te zien optreden.

  • Ilse

    Ik ga naar het concert in Keulen op 27 oktober, ik hoop dat ze ook nog in Nederland komen, maar op de een of andere manier denk ik dat ze niet meer komen!!! Ik hoop het natuurlijk niet.

    Groetjes,

    Ilse

  • marcel

    Hoi Christel,

    bij eventim.nl kun je kaartjes bestellen voor Keulen en Hamburg zonder creditkaart. Ik had ze twee dagen later keurig in de brievenbus.

  • Duco

    Hoi Claudia, ik heb maandag ook 2 kaartjes voor Oslo (de 7e) besteld. Ik ga met de auto heen, we nemen een week de tijd ervoor (woe weg, ma/di terug rijden)… We gaan denk ik via Zweden rijden… :-) En jij?

  • Claudia v. T.

    Ikzelf ga met het vliegtuig, alleen even voor het weekend op en neer.

    Overigens heeft a-ha aangekondigt dat 2010 ook een groot tour jaar zal zijn, dus misschien komen ze dan wel naar ons landje. :)

  • Krista

    Het zou fijn als ze nog een keer bij ons op bezoek zouden komen. Maar net als Ilse heb ik ook zo'n vaag gevoel dat ze niet (nooit?) meer langskomen. Dat gevoel kreeg ik al gelijk na de laatste keer dat ze hier waren. hihi, volgens mij durven ze niet meer na het vroegtijdige afscheid omdat ze aansluitend moesten optreden bij Dominoday.

    Kunnen we niet ergens een mailtje naar toe sturen dat de fans hier nog wat tegoed hebben, met de kreet keep in touch with the dutch? hihi

    En als er toch nog een grote tour op de planning staat bij de heren, why not? :D

  • Claudia

    Volgens a-ha.com gaat in November de Europese tour ook nog verder, dus Nederland zit vast nog in de planning. :-)

  • Claudia

    Ze komen nu heel dichtbij:

    Een concert voor Belgie is bevestigd voor 11 November, dus misschien wordt het volgende bevestigde concert wel hier ?