Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Foot of the mountain

  • Sofie

    Is deze singel ook al te koop in de winkels? Ik namelijk nog een A-ha verzameling van 21 jaar in tact te houden. Groetjes. P.S. De singel heeft inderdaad een hoog Coldplay gehalte!

  • Ilse

    Haii!!

    Ik zou a-ha.com in de gaten houden, bij de shop zijn verschillende dingen te koop en ik denk dat binnenkort daar de nieuwe singel ook wel te koop is. Misschien verkoopt bol.com de singel ook wel, daar heb ik namelijk ook de cd's van Morten Harket gekocht.

    Ik ben benieuwd wat jij allemaal van A-ha hebt, ik heb zelf ook een best grote verzameling, maar een verzameling van 21 jaar heb ik niet, want zou oud ben ik nog niet eens.

    Groetjes,

    Ilse

  • Sofie

    Dank je Ilse voor het reageren. Ja, Bol.com had ik ook al gecheckt maar daar staat hij er nog niet bij. Ik heb er de Cd van Morten ook gekocht. Maar we zoeken verder.

    Groetjes

  • Richard Z

    De single is alleen digitaal in Noorwegen uit, eind Mei komt er een cd single uit. In iedergeval ook in Duitsland. In Nederland zal er wel geen single uitkomen, Bol verkoopt hoe dan ook geen cd singles. Eind mei eens kijken bij CDon, daar zal hij dan ongetwijfeld te bestellen zijn.

    -

    Van A-ha.com

    The single will have a digital release in Norway on May 4. The German digital release will be on May 22, with a physical release on May 29.

    The new album

    The eagerly awaited 9th studio album from a-ha will be called Foot of the Mountain and will be released on June 19. More information will be posted soon.

  • Erik

    Klinkt weer erg lekker.

    Overigens roepen wij al jaren dat Coldplay een hoog A-Ha gehalte heeft!

    (Wie was er nou eerst tenslotte!)

  • Desiree

    Juist, jij hebt het begrepen Erik!

  • Fabiola

    dit album is bij mij nu al zeer geliefd !!

    De single wil ik ook echt hebben !!

    Ben benieuwd wat er op de b-kant staat Iemand al iets van gelezen

    Coldplay zegt zelf niet voor niets dat ze de grootste fans van A-ha zijn en terecht natuurlijk

    nou nog hopen dat die lui nog hier even op komen treden, ik zit met smart te wachten !!!