Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuw Album

  • Sofie

    Lieve A-HA fans,

    Het nieuwe album is vanaf NU te reserveren op Bol.com! Je kunt hem al bestellen vermoedelijke uitleverdatum is dan 19 juni a.s. Ik heb hem al besteld, ben erg benieuwd! Groetjes

  • Sandra A

    Mooi, THX voor de tip!

  • Claudia

    Zou dit dan de Nederlandse release zijn of een import uit Duitsland ?

  • Claudia

    Sorry.

    Heb net pas gelezen dat hij hier ook inderdaad op 19 Juni uit wordt gebracht.

  • ria

    EINDELIJK staat er op teletekst van Brisant dat A-ha op tv komt!!! Vandaag dus!! Op tijd naar huis en schijfjes klaar!! Groetjes Ria

  • Tommie

    Kopen bij Amazon.de is veel voordeliger; 14,95 plus 3,00 verzendkosten. Staat nu voor 22,99 bij Bol.com.

    Als je boven de 20 euro komt is verzenden gratis bij Amazon.de. Ook wanneer je er een boek bij koopt is verzenden ook altijd gratis.

    Hij komt daar uit op 12-6 (net als bij Bol.com overigens). Verzending is 2-3 werkdagen.

  • Claudia

    Tja.alleen telt dat natuurlijk niet voor de Nederlandse hitlijsten ,nietwaar.

    Persoonlijk blijf ik mijn best doen om alles in Nederland te kopen, in de hoop dat er dan tenminste misschien in een of andere chartlijst tenminste eens iets van a-ha op onze radio wordt gedraaid.

  • Thea

    Bij de Media Markt komt het album de 12de in de schappen te liggen. Dus ik denk dat ik het daar ga kopen.

    Thea

  • Tommie

    De hoop dat iets in de NL hitlijsten komt heb ik al opgegeven. Dat gaat alleen nog maar lukken met grootschalige promotie door de platenmaatschappij. Zelfs dan wordt het volgens mij lastig. In Dld. staan ze gewoon nog meer in de belangstelling en dan is promotie gewoon een stuk effectiever dan hier in NL.

    En uiteindelijk; verkoop is verkoop, in welk land je de CD ook haalt!

    Ze staan overigens al op 3 in de Amazon.de top 100!

  • Sofie

    Hoi Tommie,

    Ik heb ff gekeken op Amazon.de, maar volgens mij kun je vanuit een ander land alleen met kreditcard betalen. Klopt dat? Ik wil namelijk ook heel graag die cd met die twee tracks erbij, die hebben ze bij Bol niet.

    Groetjes