Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

A-ha stopt er mee...

  • thea

    Ik vind het ook wel jammer dat ze ermee stoppen, maar het moest toch een keer van komen, niet dat ik er blij mee ben. Persoonlijk zal ik de concerten van ze missen. Bij ieder concert waar ook in Europa was het altijd een feestje. Gelukkig heb ik een aantal leuke herinneringen aan ze. En ik zal ze ook wel solo op de voet volgen, misschien minder intensief als a-ha zijnde.

    Maar goed aan alles komt eind en ik zal best een traantje laten volgend jaar december in Oslo.

    Take care

    Thea

  • sandrine

    Hei,

    hoe kom jij aan die kaarten vorr hun laatwte concert in oslo volgend jaar?

    Ik kan ze niet bemachtigen…ik probeer het via http://www.billettservice.no/html/venue.htmI?l=NO&venue=OSPE&sys=102 en het lukt niet!

  • 666

    Hoezo het wordt tijd….graag onderbouwen. We begrijpen je niet.

    Bedoel je mischien dat we allemaal van hetzelfde moeten gaan houden? Of bedoel je dat we alleen van jou smaak muziek moeten gaan houden.

  • Guusje

    het wordt tijd? vind je dat ook voor de Earing? Status Quo? Dat is toch geweldig hoe die mensen nog lekker spelen. Zo ook voor A-ha.. Ik was er vroeger fan van ze… en ben ze helemaal uit het oog verloren… maar vind hun muziek nog fantastisch.. Ik hoop dat jij ook nog zo lekker kan rocken op die leeftijd..

    Doeiiiii

    Guusje

  • riek

    Ik dacht dat ze al gestopt waren,omdat ik niks meer van ze heb gehoord.

    Groetjes Riek.

  • Duco

    Concert was denk ik al uitverkocht… Ik heb gelukkig 2 kaartjes kunnen bemachtigen..op Ebay gaan de kaartjes er al uit voor 100 tot 230 euro per stuk!

  • sandrine

    Duco Schreef:

    ——————————————————-

    > Concert was denk ik al uitverkocht… Ik heb

    > gelukkig 2 kaartjes kunnen bemachtigen..op Ebay

    > gaan de kaartjes er al uit voor 100 tot 230 euro

    > per stuk!

    Dus het concert in Oslo volgend jaar is al uitverkocht?jammer!!!!

    ze zouden zoiets moeten verbieden ,dat mensen kaarten kunnen kopen,om ze dan terug te verkopen op ebay voor zulke immense bedragen!!

  • Gerard Joling

    Eindelijk! Het zou tijd worden dat mijn concurrenten er eens mee stopten! Ga ik eindelijk eens nog meer platen verkopen gnagnagna.

  • ria

    hey geer,nog ff wachte ze zijn er nog een jaar!!!

    gnoegnoe en hoe!H@H@

  • Alexandra

    Hoi allemaal,

    Wat erg ,hè? Dat ze stoppen… Ben al sinds mijn 13e (en de eerste keer dat ik Take on Me zag) fan van A-ha. En ik heb er altijd van gedroomd om Morten eens te ontmoeten. Eén keer was het me bijna gelukt en heb ik hem (als hele mooie troostprijs) een poosje gesproken aan de telefoon! Daarna ben ik blijven hopen op een herkansing. Maar met het naderende einde van de band en geen concert meer in Nederland, is alle hoop nu toch aan het verdwijnen. Dan maar emigreren naar Noorwegen????…Alexandra