Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mooiste nummer Lifelines

  • *TBP*

    Mijn Frans is niet zo fantastisch, maar ik zou er nog wel enigzins wat woorden uit kunnen halen, ware het niet dat de muziek er dwarsdoorheen gaat.

    Ach, wie weet komt de hele tekst binnenkort op a-ha.com

    Selma schreef:

    >

    > Cannot hide is het inderdaad HELEMAAL !!!

    > Vooral dat franse stukje ja… Verstaat iemand dat trouwens?

    > En verder Lifelines + less than pure en Dragonfly en… en ..

    > en ik kap ermee want ik zou niet weten wat er eigenlijk niet

    > goed is…

    > selma :-)

  • Floor

    HI!!

    Ik vind turn the lights down ook een van de mooiste, maar zeker ook dragonfly!! En verder nr 15, 5, 1, 9 en forever not yours!!! Echt dat hele album is toppie!! Heeft er iemand trouwens ook de teksten van hun nieuwe album? Ik ga de 17de eidelijk naar het concert van aha in utrecht en ik wil nog effe kwijt dat MORTON absoluut RULES!!!!!! xxx van Floor

  • Floor

    OOOOOOHHH!!! Dit is toch eigenlijk TE ERG: Ik ben een onwijs grote aha fan en dan in het bijzonder van Morten. Wat doe ik dan?? Schrijf ik z'n naam verkeerd : met twee o's!! Mijn welgemeende exuses MortEn!! Ik maak het de 17de wel goed door je een dikke vette KUS te geven!!! XXX floorFloor schreef:

    >

    > HI!!

    > Ik vind turn the lights down ook een van de mooiste, maar

    > zeker ook dragonfly!! En verder nr 15, 5, 1, 9 en forever not

    > yours!!! Echt dat hele album is toppie!! Heeft er iemand

    > trouwens ook de teksten van hun nieuwe album? Ik ga de 17de

    > eidelijk naar het concert van aha in utrecht en ik wil nog

    > effe kwijt dat MORTON absoluut RULES!!!!!! xxx van Floor

  • ahajente

    ach zelfs in de tijdschriften schrijven ze morten altijd /meestal met twee o's…..maar schaam je diep joh ! :-)

    de teksten van het nieuwe album ? die staan in het cd boekje …..of bedoel je dat niet ?

    tot ziens in utrecht !

  • *TBP*

    Ach, schrijf-foutje ;-)

    Het is niet echt een a-ha site, maar er staan wel alle songsteksten van a-ha:

    http://muziek.clubs.nl/lyrix

  • Floor

    AHA!! Staan de teksten in het cd boekje? Dan moet ik dat maar snel effies aanschaffen dan!! Hoe oud zijn trouwens al deze mensen die op deze site staan ongeveer? Weet iemand dat? Want ik heb echt het idee dat er bijna geen mensen zijn van 23 (zoals ik) die fan zijn van AHA, Maar meer dertigers. (niks mis mee trouwens hoor!!)*TBP* schreef:

    >

    > Ach, schrijf-foutje ;-)

    > Het is niet echt een a-ha site, maar er staan wel alle

    > songsteksten van a-ha:

    > http://muziek.clubs.nl/lyrix

  • ahajente

    een echte aha fan die geen cd koopt :-) schaam je diep ;-)

    ik ben trouwens 30 jaar.

  • *TBP*

    ahajente schreef:

    >

    > een echte aha fan die geen cd koopt :-) schaam je diep ;-)

    amen!!! ;-)

    > ik ben trouwens 30 jaar.

    Ik ben 27 jaar

  • Linda de R

    Je MOET de cd kopen. Het boekje is gaaaaf!!!! En dan heb je natuurlijk gelijk de teksten. Trouwens ook amen over het feit dat een echte A-HA fan de cd moet kopen ;)

    Ik heb de mooie leeftijd van 25 jaar.

    Vanaf de eerste moment dat ik A-HA hoorde en vooral toen ik Morten zag ;) hihi ben ik fan.

    Ik ga voor het eerst in mijn leven naar A-HA in Utrecht.

    Ik ben nu al bang dat ik flauw val als ik Morten in het echt ziet :( hihi

    Doe ogen………… *zucht* Daar kan BA niet tegen op ;)

    Groetjes van Linda

  • ahajente

    nou en die ogen zijn mooi hoor in het echt !!! zucht :-) maar ben ( nog) niet flauwgevallen gelukkig want dan mis je alles en dat is toch zonde !

    veel plezier bij je eerste aha concert !