Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mooiste nummer Lifelines

  • Nathan

    Ikke is 29! En al sinds ‘85/’86 fan na drie nummers van “Hunting High And Low” te hebben gehoord. Ik hoorde “Hunting High And Low” tone “The Sun Always ..” de tweede hit was. Drie goede nummers, dan kon het album ook niet kapot! Ik kreeg de LP van mijn moeder op mijn verjaardag en ja, toen was ik verkocht.

  • Linda de R

    Hihi thanks. Ik wil ook niet flauwvallen, stel je voor…. zie ik ze eindelijk live en dan….. Argh moet er niet aan denken. Net of ik een puber van 14 ben die naar een boysband gaat :D;)

    Maar die ogen……… zucht ik ga tegen de vlakte ik voel het gewoon :(

  • Floor

    Jaaaa He?!!!! DIE OGEN HE!!!!! Die zij MOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!! Echt niet normaal!!!!!! Ja ik ben ook echt vet benieuwd!!!!! Ik hoop dat ik vooraan kan staan en een hele vette telelens meenemen!!! ZOOOO leuk trouwens dat deze site er is, kan je lekker de hele tijd ongegeneerd zwijmelen over hem!! HAHAHA!!! Heel veel groetjes van Floor en jij ook heel veel plezier bij het concert (of ga je niet?)Linda de R schreef:

    >

    > Je MOET de cd kopen. Het boekje is gaaaaf!!!! En dan heb je

    > natuurlijk gelijk de teksten. Trouwens ook amen over het feit

    > dat een echte A-HA fan de cd moet kopen ;)

    >

    > Ik heb de mooie leeftijd van 25 jaar.

    > Vanaf de eerste moment dat ik A-HA hoorde en vooral toen ik

    > Morten zag ;) hihi ben ik fan.

    > Ik ga voor het eerst in mijn leven naar A-HA in Utrecht.

    > Ik ben nu al bang dat ik flauw val als ik Morten in het echt

    > ziet :( hihi

    > Doe ogen………… *zucht* Daar kan BA niet tegen op ;)

    >

    > Groetjes van Linda

  • Floor

    Jaaaa He?!!!! DIE OGEN HE!!!!! Die zij MOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!! Echt niet normaal!!!!!! Ja ik ben ook echt vet benieuwd!!!!! Ik hoop dat ik vooraan kan staan en een hele vette telelens meenemen!!! ZOOOO leuk trouwens dat deze site er is, kan je lekker de hele tijd ongegeneerd zwijmelen over hem!! HAHAHA!!! Heel veel groetjes van Floor en jij ook heel veel plezier bij het concert (of ga je niet?)Linda de R schreef:

    >

    > Je MOET de cd kopen. Het boekje is gaaaaf!!!! En dan heb je

    > natuurlijk gelijk de teksten. Trouwens ook amen over het feit

    > dat een echte A-HA fan de cd moet kopen ;)

    >

    > Ik heb de mooie leeftijd van 25 jaar.

    > Vanaf de eerste moment dat ik A-HA hoorde en vooral toen ik

    > Morten zag ;) hihi ben ik fan.

    > Ik ga voor het eerst in mijn leven naar A-HA in Utrecht.

    > Ik ben nu al bang dat ik flauw val als ik Morten in het echt

    > ziet :( hihi

    > Doe ogen………… *zucht* Daar kan BA niet tegen op ;)

    >

    > Groetjes van Linda

  • Linda de R

    Wat dacht je dan???? ;););)

    Ik voorzie wel problemen hoor, tijdens het concert. Al dat gekwijl om Morten's ogen in de voorste rijen, kan nooit goed gaan ;) hihi

    Ja heerlijk he, deze pagina en prikbord?

    Dat heeft Nathan goed gedaan.

    Groetjes van Linda

  • Nathan

    Die man hééft gewoon wat hè. Ik ben niet homosexueel, maar ik snap helemaal wat de vrouwen in die man zien. Die uitstraling…. echt geweldig wat dat betreft.

  • Nathan

    Dank je wel! Blij dat jullie er ook blij mee zijn, daar doe je het tenslotte voor *D*D*D*D*D

  • Floor

    Heee wat leuk dat er ook een jongen is die Morten leuk vindt!!! Echt heel tof!! En ook nog heel erg bedankt voor deze te gekke site he!! Ik hoop dat íe nooit meer weg gaat!! Dan kunnen we ook na het concert nog na zwijmelen!!! Hahaha!!!!

    Ga jij trouwens ook naar het concert de 17de in Utrecht? Liefs FloorNathan schreef:

    >

    > Die man hééft gewoon wat hè. Ik ben niet homosexueel, maar ik

    > snap helemaal wat de vrouwen in die man zien. Die

    > uitstraling…. echt geweldig wat dat betreft.