Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

A-ha stopt er mee...

  • Duco

    Eind 2010 welteverstaan, met 4 december een afscheidsconcert in Oslo!

    http://www.a-ha.com/news/languages/english/AHA_fullStory.aspx?PostID=4214

  • simeonnijenhuis

    Balen hoor wat ze afzonderlijk van elkaar maken is niet veel aan(Uitzondering; Wild seeds van Morten.

    Wat ze samen doen des te meer.

    Gelukkig heb ik nog net op tijd kaarten voor Brussel te pakken.

    Melancholiek gevoel.

  • Krista

    Ik ben sprakeloos en verdrietig…….

  • eljada

    Ik vindt het ook heel erg jammer.Over 1,5 week ga ik nog naar het concert in Keulen.Ik begreep van de officiele website dat er nog wel een wereldtournee komt in 2010.Weet iemand of dat betekend dat er in 2010 nog concerten gepland gaan worden of is dit waarschijnlijk de laatste keer dat ik ze kan zien(ik kan er niet voor naar Oslo).

    Groeten Eljada

  • Ben Loots

    Ook ik schrok vreselijk van het bericht dat A-Ha gaat stoppen en het doet mij groot verdriet.

    Ze zijn gelukkig niet van deze aardbodem verdwenen.

    Vorige week het overlijden van Stephen Gately (Boyzone) wat mij zeer raakte ,en nu dit bericht.

    Ik wens jullie allemaal veel sterkte.

    groetjes Ben.

  • Sandra A

    Ik heb in ieder geval kaartjes voor hun laatste concert in Oslo, maar eerst nog Keulen en Oberhausen.

    Sandra

  • yvonne

    Ik zag het op tv bij shownieuws…..viel bijna van mijn stoel!!!

    T zat er natuurlijk wel aan te komen he, Foot of the mountain washet laatste studioalbum, en werd niet overal met gejuich ontvangen, behalve door ons fans dan..

    Hopelijk komen ze ook nog naar amsterdam, zal dan wel een emotioneel schouwspel worden…

  • victoria

    Ik wist niet eens dat ze nog actief waren dus zal ik ze niet echt gaan missen dat leuke nummer je weet wel blijft altijd in ons geheugen

  • Richie

    UIteraard zonde voor de fans, maar voor mij was het eigenlijk een band met 1 echte hit.

    Take on Me ! . Als ik daar de begintonen van hoor wordt mijn dag gelijk al een feest. En dan daar bovenop die , zeker voor die tijd, die waanzinnig mooie videoclip ! Zonde dat die tijd allang voorbij is en het kopieren van vroegere hits normaal wordt.

    Wellicht kan de “nieuwe” generatie niet meer origineel zijn?

    Enfin , eeuwig zonde en het gaat de heren goed !

  • Adriaan

    Het wordt tijd!!!